сряда, 8 септември 2010 г.

Любов до поискване

Създай за мен дома във който,
липите ще говорят със прозорците
леглото ще поема светлината като кораб
по който ще потъваме с нозете си дълбоко.
Създай ми маса с шарена покривка,
и пушещи чинии като малки острови,
и твоята коса превързана на плитка
създай ми босите крака с които да те гоня.
Създай ми смях и шум на счупените чаши,
и прах от пух когато те догонвам жадно,
създай умора за която с теб мълчим говорейки
един до друг, в една душа единствена.
Създай ми танц, и малките капризи наши,
от глупости в които можем да се караме по малко,
а после мигове в които се сдобряваме,
понякога дори от мен, до мен, така проплаквай.
И може би тогава ще повярвам в бога,
защото ме обича със ръцете ти, любима,
и всичките сезони ще очаквам в мен отново,
като от корени които да родиш красивото.
Защото има есен, сладка като праскова,
и зима с огъня във който с теб се топлим,
защото после идва пролетта с цветята,
и после лятото по пясъка когато тичаш гола.

3 коментара:

  1. Привет!
    За мен лично това е едно от най-хубавите неща, които съм чела на любовна тематика изобщо - толкова е образно, простичко и в същото време дълбоко. Всичко в текста оживява пред мен... Уникално и велико.

    ОтговорИзтриване
  2. наистина е хубаво, някак защото е толкова искрено и истинско, и простичко, и откровенно, че няма как да не ти стане близко, да не заговори на твоя език :-)
    Това наистина е талант, когато с такава лекота докосва читателя :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Не бях видял, че сте ми писали коментар, много сърдечно, благодаря.

    ОтговорИзтриване