неделя, 18 юли 2010 г.

Да разделиш секундите

Те ме харесват, като сянка на моето аз
но не харесват моя живот,
твърде набързо казват
садиш градинта на чувствата.
Те ме обичат като времето с което
стават от леглото сити от мъжа вкусвал
миловидното лице, това лице което бях някога,
и вглъбеност в идеята за полета на живота.
Липсва корени, липсват посоки,
и за това аз съм пръста и молитвата
дявола и бога, който наричат с различни имена,
а аз рядко говоря за прераждане,
те сънуват следващия живот,
който също толкова ще опознаят с дирите.
Да съжаляваш е като паметта,
помниш само лепкавите секунди преди и след
и ако попиташ, колко струва едно раждане
в очертанията на живота, в изплъзналите се пръсти,
този свят от другата страна без преиграване,
без идеални роли и жажда за още, и още,
кога ще е достъатъчно, кога ще е просто наше.
Довиждане на цветовете, на глада и на мекотата
довиждане на клавишите които свирят музика
някъде между бедрата, пъпките на гърдите и,
мириса на сласт и потта от напъна,
като чаша с която извира живот
и искаш да пиеш, и още, и още си жаден, ..
това е живота който казваше че е пясъка в ръцете ми
който крие скъпоценни камъни в лицата останали невидяни
без мен, това е моята алчност и късмет,
моята достатъчно дълго очакване,
защото аз дишам дори и недочакал обичта ти
аз дишам дори и не срещнал мекотата на едно разбиране
аз дишвам когато всеки път вяла по стъклата на
твоите широки прозорци, с които любезно ме каниш.
И все по радко си казвам, има какво да ти дам,
има в мен красиво за раздаване, кажи ми къде са ръцете ти.

Няма коментари:

Публикуване на коментар